3/7/09

Λικέρ βερίκοκου


Όπως σας είπα στο γλυκό βερίκοκο τα κουκούτσια δεν τα πετάμε θα τα φτιάξουμε λικέρ.
Είναι από τα ωραιότερα λικέρ που φτιάχνω κάθε χρόνο κι έχω ακόμη
περσινό να σας κεράσω!

Για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε
Ενάμιση λίτρο κονιάκ
120 μετρημένα κουκούτσια
4 φλιτζάνια ζάχαρη
2 φλιτζάνια νερό

Ας το φτιάξουμε
Σπάζουμε τα κουκούτσια.


Και παίρνουμε την ψίχα τους.


Σε μεγάλο μπουκάλι ή μεγάλο βάζο βάζουμε την ψίχα με το κονιάκ και
το αφήνουμε για ένα μήνα στον ήλιο. Ανακινούμε περιοδικά το μπουκάλι.


Μετά ένα μήνα φιλτράρουμε το κονιάκ.
Το φιλτράρισμα μπορεί να γίνει με φίλτρο του καφέ ή με σουρωτήρι που θα τοποθετήσουμε επιπλέον πυκνή γάζα ή τούλι.
Φτιάχνουμε σιρόπι με τη ζάχαρη και το νερό κι όταν κρυώσει αναμιγνύουμε με το κονιάκ και μοιράζουμε το λικέρ σε καθαρά μπουκάλια τα οποία θα κλείσουμε καλά.

Στην υγειά σας!!!

14 σχόλια:

Αγγελικη Ν είπε...

H μητέρα μου έφτιαχνε αυτό το λικέρ όπως και βύσσινο! Είναι πολύ αρωματικό! Μπράβο που μου το θύμισες!

iwanna είπε...

den iksera oti eixes persino kai mou zitisan liker na tous fero edo otan erxomoun......

kalopioto na einai!!!

Ξανθή είπε...

Αγγελική που βρίσκεσαι;;
Αν είσαι Ελλάδα να σου δώσω εκτός κι αν φτιάξεις μόνη σου. Αλλιώς να σου κρατήσω.
Φιλάκια

Ξανθή είπε...

Ιωάννα δεν ήξερες δε ρώταγες;;
Αχ εξαδέλφη δεν ξέρεις ότι εδώ είμαστε λίγο απ' όλα!!!
Άντε μην κλαίτε θα σας κρατήσω κι απ' αυτό.

Λίνα είπε...

Πολύ ωραίο το λικεράκι σου. Τελικά τίποτα δεν πρέπει να πετάμε σήμερα. Μπορούμε να κάνουμε διάφορα ακόμα και με αυτά που δεν φανταζόμαστε.
Στην υγειά μας λοιπόν και του χρόνου με υγεία.

Δημιουργία είπε...

Στην υγεια σου, να εισαι καλα να φτιαξεις και του χρονου.

Ξανθή είπε...

Λίνα ασφαλώς και δεν πετάμε τίποτα!!
Στην υγειά μας και εις υγείαν του Τεχνικού μας συμβούλου που σε λίγο πλησιάζει η μέρα της χαράς του!!!
Φιλάκια

Ξανθή είπε...

Δημιουργία καλώς ήλθες!!
Σε ευχαριστούμε πολύ εις υγείαν και σε σένα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κοίτα να δεις που θα με κάνεις να το φτιάξω! Το ζήλεψα!!
Και του χρόνου να είσαι καλά, να τους το ξαναφτιάξεις!!

Ξανθή είπε...

Έλενα είναι τόσο εύκολο αλλά και πολύ ιδιαίτερο αυτό το λικέρ,δοκίμασε το!!

Ανώνυμος είπε...

Ξανθή,

τι κάνεις? Εμείς είμαστε όλοι καλά αλλά δεν έχω πια το τηλέφωνό σου, γιατί χάλασε το κινητό μου και θα ήθελα να μου τηλεφωνήσεις όποτε μπορείς.
Φιλιά πολλά,

Μάρη Αρετή και Εύη

Αγγελικη είπε...

Θα ηθελα να μου πεις αν μπορουμε να το φτιαξουμε με τσιπουρο. Ευχαρισυω

Ξανθή είπε...

Αγγελική η συνταγή αυτή μου έχει δοθεί από φίλη πολλά χρόνια και πάντα την ακολουθώ με κονιάκ.
Σε βιβλίο μου δε αναφέρεται πάλι με κονιάκ.
Αν το τσίπουρο σου δεν περιέχει άλλα μυρωδικά δοκίμασε με λίγο και πες μας το αποτέλεσμα.
Μπορείς να κρατήσεις τα κουκούτσια στο ψυγείο σου για συνέχεια μετά τη δοκιμή.
Περιμένω τους πειραματισμούς σου.
Ευχαριστώ για την επίσκεψη

sonia είπε...

Είμαι μια νεοφώτιστη της δημιουργίας λικέρ. Το λικέρ βερύκοκο με τη δική σας συνταγή είναι κορυφαίο. Σε όσους το χάρισα ή το πρόσφερα ενθουσιάστηκαν.
Σόνια