12/3/10

Σουπιές με σέσκουλα


Πριν λίγο καιρό η Κική μας παρουσίασε τις σουπιές με σπανάκι το ίδιο κι η Betty χτες.
Είχα λίγα σέσκουλα τα οποία είχα μαζέψει μόνη μου πριν μέρες στους αγρούς, άλλαξα τη συνταγή και την έκανα με σέσκουλα.
Το αποτέλεσμα υπέροχο πάντα σύμφωνα με τους δοκιμαστές και κριτές του σπιτιού σε σημείο που είπαν να μην ξαναφτιάξω με σπανάκι.
Ας σας πω τι έκανα
Αγόρασα από την κεντρική αγορά 750γρ. σουπιές. Είχα 3-4 κρεμμυδάκια φρέσκα ένα πράσο λίγο άνηθο και φυσικά τα σέσκουλα που σας είπα.
Καθάρισα τις σουπιές και τις έκοψα σε μικρά κομμάτια. ( κάποιοι κρατούν και το μελάνι της σουπιάς προκειμένου να το προσθέσουν στο φαγητό αλλά εγώ δεν................με τίποτα)
Σε κατσαρόλα έβαλα 1/2 ποτήρι κρασιού λάδι και μάρανα τα κρεμμυδάκια με το πράσο αφού τα είχα ψιλοκόψει.

Πρόσθεσα τις σουπιές και αφού σοταρίστηκαν λίγο έσβησα με ένα σφηνάκι ούζο.
Πρόσθεσα μισή κονσέρβα ψιλοκομμένα ντοματάκια , φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Άφησα να βράσουν σε χαμηλή φωτιά.. Δεν έβαλα καθόλου νερό οι σουπιές βγάζουν αρκετό από μόνες τους.
Στο διάστημα αυτό έπλυνα τα σέσκουλα τα έκοψα σε χοντρά κομμάτια

και τα έριξα για ένα λεπτό σε αλατισμένο νερό που έβραζε.(Το σπανάκι δεν το ζεματίζω ποτέ αλλά τα σέσκουλα θέλουν λίγο).
Όταν οι σουπιές είχαν βράσει πρόσθεσα τα σέσκουλα τον άνηθο και λίγους κόκκους άσπρο πιπέρι κι έβρασα περίπου πέντε λεπτά ίσα να σωθεί η σάλτσα του φαγητού.

Αυτό ήταν το φαγητό για δύο σήμερα!!
Σας εύχομαι να περάσετε ένα ωραίο Σαββατοκύριακο και θα τα πούμε πάλι από εβδομάδα με νέα μου μιας κι από την άλλη εβδομάδα η ζωή μου αλλάζει σελίδα!!!

25 σχόλια:

iwanna είπε...

Ωραίος συνδυασμός η σουπιά με τα σέσκουλα της ταιριάζουν πολύ.

Λίλα είπε...

Tα θαλασσινά με τα λαχανικά είναι το καλύτερο φαγητό για μένα.
Με σέσκουλα δεν τις έχω φτιάξει ποτέ τις σουπιές, συνήθως τις φτιάχνω με σπανάκι και καυκαλήθρες.
Στο κτήμα μας τα άγρια σέσκουλα υπάρχουν σε αφθονία οπότε θα δοκιμαστεί.
Συμφωνώ μαζί σου ως προς το μελάνι, δεν αντέχω μαύρο το φαγητό μου με τίποτα!

Betty's Cuisine είπε...

Έλα να κάνουμε ανταλλαγή!

Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω την νοστιμιά τους ειδικά που είναι με χόρτα μαζεμένα από σένα!
Όσο για το μελάνι, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο... ας λένε ότι δίνει νοστιμιά κλπ, όπως λες και συ, εγώ δεν......

Καλό Σαββατοκύριακο...

Ξανθή είπε...

Ιωάννα έλα να σε κεράσω!!!

Ξανθή είπε...

Λίλα αν έχεις στο κτήμα σέσκουλα μην το καθυστερείς καθόλου!!!

Ξανθή είπε...

Μπέττυ γιατί όχι;;;
Πάντως δεν ξέρω αλλά μια άλλη νοστιμιά με τα σέσκουλα κι εγώ δεν το πίστευα ότι θα γινόταν τόσο ωραίο!!Κι εγώ πάντα με σπανάκι τις έκανα.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Λίνα είπε...

Καλημέρα.
Πολύ ωραίος αυτός ο συνδυασμός, τον οποίο θα φτιάξω σίγουρα αλλά θα το ψήσω σε δύο κατσαρόλες για να φτιάξω και το άλλο που σου έλεγα, να δω πως θα είναι και αλλιώς.
Μες τα πειράματα μας βλέπω τελευταία. Κάτσε να πάρω την μηχανή και επιστρέφω σιγά σιγά.
Καλό Σαββατοκύριακο.

my little expat kitchen είπε...

Αχχ μακάρι να μπορούσα να βρω λίγα σέσκουλα κι εγώ εδώ στην ξενιτιά! Δεν έχει τέτοια εδώ. Πώς μου λείπουν αυτές οι γεύσεις.
Φαίνεται υπέροχο το φαγάκι σου Ξανθή μου!
Μάγδα

Ξανθή είπε...

Λίνα γιατί όχι μέσα από πειραματισμούς πάντα κάτι καλό βγαίνει περιμένω αυτό που είπαμε!!και μετά θα το φτιάξω κι εγώ επιτέλους!!!
Άντε ήρθε η μηχανή!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας!!!
Φιλιά!!

Ξανθή είπε...

Μάγδα σε καταλαβαίνω!!πριν δυο χρόνια στην Αγγλία όπου ζει ο γιος μου είχα βρεθεί σε κάτι ατέλειωτα λιβάδια κι έβλεπα κάτι χόρτα και λέω να είχαμε τώρα ένα μαχαίρι να μάζευα!!κι όλοι γελούσαν ότι θα με πάρουν στο ψητό,αν πεις δε στην Πολωνία που είμαστε πέρσι ο κήπος του σπιτιού ήταν γεμάτος από χόρτα που εκεί δεν τα τρώνε.
Βλέπεις κάθε τόπος έχει τα δικά του.
Την επόμενη φορά που θα έρθεις Ελλάδα πάρε μαζί σου ή έλα να σου κάνω το τραπέζι!!!

Θεόδωρος είπε...

Ξανθή σίγουρα οι σουπιές με τα σέσκλα θα ήταν το κάτι άλλο. Είναι από τα αγαπημένα μου χόρτα, δοκίμασέ τα και σκέτα κοκκινιστά είναι φοβερά. Βγάζουν μια τρομερή γλυκάδα. Είναι βέβαια αγαπημένα μου και για τον εξής λόγο. Τα σέσκλα είναι πολυετή φυτά, εάν δεν τα ξεριζώσεις αλλά μαζεύεις τα φύλλα τους λίγα- λίγα ξαναβγαίνουν και του χρόνου. Έχω δε φροντίσει να τα σπείρω δίπλα στις αγκιναριές μου στο φράχτη, που και αυτές δεν θέλουν καμία περιποίηση και βγαίνουν κάθε χρονιά.

Ξανθή είπε...

Θεόδωρε σε ζηλεύω που έχεις κήπο,στο χωριό είχαμε πολλά σέσκλα στον κήπο και παρόλο που έχει παρατηθεί ακόμη αυτά βγαίνουν.Πιο πολύ όμως ζήλεψα τις αγκινάρες σου, έχω τσεκάρει κάποιες άγριες σε χωράφια της Κορινθίας κι αν τις προλάβω θα είμαι πολύ τυχερή!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Με σέσκουλα δε τις έχω δοκιμάσει,άντε να τα βρεις όμως.

Καλό σ/κ
χχχ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα σέσκουλα είτε σε πίτες τα βάλεις είτε σε φαγητό, προσθέτουν μεγάλη νοστιμιά, οπότε μια χαρά φαγάκι σου προέκυψε, νόστιμο και αρωματικό!
Καλό Σαββατοκύριακο!

big mama είπε...

Πολύ το ζηλεύω το φαγάκι σου! Πεντανόστιμο θα είναι!

elen είπε...

Με σέσκουλα ε? πολύ ενδιαφέρουσα εκδοχή!! θα δοκιμαστεί άμεσα. Καλό απόγευμα:)

cupcakes.gr είπε...

Looks really tasty.

LOL when i first read the title I read 'soupies se sakkoula' !!

Ξανθή είπε...

Και λοιπόν σίγουρα στην Ιταλία σέσκουλα δεν θα έχει ή κι αν έχει δεν τα ξέρουν σαν φαγητό.
Καλή εβδομάδα!!

Ξανθή είπε...

big mama σε ευχαριστώ!!

Ξανθή είπε...

ΕΛΕΝΑ εγώ τα βάζω στην πίτα αντί για σπανάκι μαζί με άλλα χόρτα βέβαια.
Καλή εβδομάδα!!!

Ξανθή είπε...

elen δοκίμασε και τα λέμε!!!

Ξανθή είπε...

Liz δεν πειράζει ότι κι αν διάβασες!!!
Καλή εβδομάδα!!!

Pansofix είπε...

πολυ ωραιο φαγητο και τα σεσκουλα ειναι απο τα αγαπημενα μου χορτα!!!

Δημιουργία είπε...

Με σεσκουλα δεν τις εχω φτιαξει αλλα μονο με σπανακι, την επομενη φορα ομως μαλλον θα τις δοκιμασω και ετσι.

Mariana Kavroulaki είπε...

Πολύ ωραία τα σέσκουλα με τα θαλασσινά και άμα υπάρχουν και λίγα ξινολάπαθα γίνονται ακόμη νοστιμότερα. :)