23/9/10

Οι τσάντες των σελέμπριτιζ κι άλλο βραβείο



Τις τελευταίες μέρες παίζονται παιχνίδια ανταλλάσσονται βραβεία έτσι για να πάρουμε μπρος από την καλοκαιρινή μας "απραξία"!!
Όλα αυτά μου αρέσουν το μόνο δύσκολο για μένα είναι να μπορέσω να προσκαλέσω ή να απονείμω σε άλλους κάτι.
Έλαβα πρόσκληση λοιπόν από την Εύα αλλά κι από τη big mama να παίξω στο παιχνίδι με τις τσάντες, στην αρχή φάνηκε βουνό αλλά επειδή δεν λέω όχι στα παιχνίδια ενέδωσα.
Οι τσάντες λοιπόν για μένα πρέπει να είναι μικρές, να χωράνε πολλά (όχι όμως με πολύ βάρος αυτό είναι απαγορευτικό, προσέξτε το κι εσείς) και το κυριότερο όλων πρέπει να έχουν πολλά χωρίσματα!!!!
Δεν μου αρέσει να αλλάζω τσάντες συχνά και γιαυτό προτιμώ κάποια που να ταιριάζει με πολλά ρούχα.
Όταν πήγαινα στη δουλειά απαραίτητα είχα μαζί μου μια δεύτερη πάνινη που κουβαλούσα από τη μπλούζα της δουλειάς το σάντουιτς της ημέρας μέχρι τα μικρά ψώνια του μεσημεριού.


Ο γιος μου φεύγοντας από το σπίτι έλεγε κλειδιά πορτοφόλι κινητό!!
Εγώ λοιπόν στα σίγουρα θα βάλω στην τσάντα μου πολύ περισσότερα!!
Κλειδιά, πορτοφόλι με χρήματα, πορτοφόλι με ταυτότητα δίπλωμα κάρτες (μετά από την κλοπή του πορτοφολιού τα μοίρασα) τα γυαλιά της πρεσβυωπίας μιας και δε βλέπω ούτε τη μύτη μου χωρίς αυτά!!!χαχαχαχα
Τα γυαλιά ηλίου όποτε τα θυμηθώ και το κινητό.



Τη φωτογραφική μηχανή, όταν είναι απαραίτητο,την ατζέντα μου με τα τηλέφωνα και σημειωματάριο,μαντηλάκια για δύσκολες στιγμές και φυσικά σε ταξίδια οπωσδήποτε το σταυρόλεξο μου και το μολύβι μου


Αυτά τα ολίγα περί τσάντας!!
Τώρα ποιον να καλέσω ;;
Την Μαρία Β και την Έλενα από τις Συνταγές της Καρδιάς
Τη RIRI από το cookin time
Τη Vita από Κρήτη:γαστρονομικός περίπλους
Την Μπέττυ bettyscuisine.
Την Πανδόρα από το Όρεξη να'χεις

Κορίτσια αν θέλετε παίζετε!!!

Σήμερα επίσης η Ελένη είχε την καλοσύνη να μας απονείμει αυτό το βραβείο!!




Ελένη ευχαριστούμε πολύ!!!!πάρα πολύ ωραίο δωράκι!!!
Το χαρίζουμε σε όλες τις μαγείρισσες του διαδικτύου κι όχι μόνο!!!

14 σχόλια:

eva είπε...

Ήμουν σίγουρη οτι η τσάντα σου θα ήταν έτσι!!!
Πολύ ωραία και με τα απαραίτητα!!
Ξανθή μου άλλη μία έκπληξη για εσένα!
Τελικά είσαι τυχερή!
Φιλάκια πολλά!

Maria B. είπε...

γιατί ? γιατί ? γιατί βρε Ξανθούλα μου το έκανες αυτό και έλεγα ότι θα το γλύτωνα ???? τι θέλεις να σου φωτογραφίσω ? τα χιλιαδες χαρτάκια και όλων των ειδών τους λογαρισμούς (προς πληρωμή) που υπάρχουν στην τσαντα μου ????

αχ αχ αχ ! θα συγυρίσω αυτην που κρατάω πιο συχνά και τα λέμε !!!!!!!!!!!χιχιχιχιχιι!!!

ευχαριστώ για την προσκληση !!!

Taste Advisor είπε...

Και γω έτσι τη φανταζόμουνα, ωραία, με τα απαραίτητα, τακτοποιημένη και περιποιημένη!
Σε φιλώ

eleni είπε...

Ξανθή,δεν τις μπορώ τις τσάντες,ευτυχώς εδώ δε χρειάζεται να κυκλοφορώ μ΄αυτές.
Τα απαραίτητα έχεις,πού να δεις τι βάζω εγώ,όταν αποφασίσω να κρατήσω-μόνο στα ταξίδια.
Φιλιά!

Ξανθή είπε...

Εύα ευχαριστώ για το δωράκι.
Η τσάντα μου παλιά περιείχε πάρα πολλά άχρηστα πράγματα τα οποία πρόσθεταν βάρος, ώσπου προέκυψε κάποιο πρόβλημα στον αριστερό μου ώμο κι απαγορεύτηκε το βάρος. Γιαυτό προσέξτε το υπάρχει κι άλλο περιστατικό με το ίδιο πρόβλημα.
Πολλά φιλιά

Ξανθή είπε...

Μαράκι κι εγώ νόμιζα ότι θα τη γλίτωνα αλλά;;;όμως αν δεν θέλεις δεν θα σου θυμώσω χαχαχαχα
Πολλά φιλάκια

Ξανθή είπε...

Taste Advisor ευχαριστώ
φιλάκια!!

Ξανθή είπε...

Ελένη κι εγώ τώρα τις έχω καταργήσει σε σημείο που κάποια φορά εκτέθηκα γιατί δεν είχα μαζί μου κάποιο απαραίτητο έγγραφο το οποίο ήταν μέσα στην τσάντα στο σπίτι!
Καλό απόγευμα!

pandora είπε...

xaxax μια χαρά η δική σου μπροστα στο χάος το δικό μου...πέρνα να δεις τα αποτελέσματα της πρόσκλησής σου χιχιχιχιχ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ βρε Ξανθή, αχ βρε Ξανθή!!
Γιατί θέλεις να τρομάξει ο κόσμος με το χαμό που υπάρχει στην τσάντα μου??
Μόνο εγώ λείπω από κει μέσα χα χα χαα!
Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Φιλάκια!

Ξανθή είπε...

pandora έχω δει πολύ χειρότερες τσάντες η δικιά σου μια χαρά είναι.
Φιλάκια

Ξανθή είπε...

ΕΛΕΝΑ καλέ μη μας τα δείχνεις όλα όλα που έχεις μέσα!!
Καλό βράδυ!!

dhmhtra είπε...

Εγω την τσάντα μου την λέω... αποθήκη!

drosostalitsa είπε...

Χιχι μας την άνοιξε την τσαντούλα της και η Ασπρούλα!!! Όλα τακτοποιημένα!!!

Να έχεις ένα όμορφο Σαβ/κο
φιλάκια ***